Mystisk der har jeg handlet flere gange også andre fra klubben, hm hm
skriv evt en mail til ham det har jeg gjort, har endda ringet og snakket med George
JornWildt skrev:Jeg tænker at bagskubbere normalt peger lidt opad, fordi de sidder meget højt monteret bagved tyngdepunket. Hvis de skubbede ligeud, ville de trykke over tyngdepunket og give flyet et dyk. Ved dog ikke om den teori helt holder ... men hvis det er tilfældet, så er det ikke et problem på dine motorer, da de ser ud til at sidde på linje med tyngdepunktet.
Hvad gør men egentlig ved passagerjets - her sidder "skubberen" jo et pænt stykke under tyngepunket? Med mindre altså at motorerne er så tunge, så tyngepunktet flytter med dem?
Flyvetossen skrev:Tak Bent.
Jeg har også fået fat i propeller, 1 sæt 10x7 cw og ccw og 1 sæt 11x6 cw og ccw, de var godt nok svære at finde, men det lykkedes efter mange timers søgning på nettet.
Havde du optrækkeligt understel på din Honda? hvis ja, hvilken model og fra hvilken forhandler. Jeg har ikke lyst til at montere fast understel på den, når den er forberedt til optrækkeligt.
Arvid skrev:Godt du fandt de propeller du søgte!
og hvor fandt du dem så ?
Bent Larsen skrev:Flyvetossen skrev:Tak Bent.
Jeg har også fået fat i propeller, 1 sæt 10x7 cw og ccw og 1 sæt 11x6 cw og ccw, de var godt nok svære at finde, men det lykkedes efter mange timers søgning på nettet. :)
Havde du optrækkeligt understel på din Honda? hvis ja, hvilken model og fra hvilken forhandler. Jeg har ikke lyst til at montere fast understel på den, når den er forberedt til optrækkeligt. ;)
Nej, jeg havde bare det faste understel. Selv det er ikke altid fast nok :lol: Den kommer ind til landing med knald på og i øvrigt er den kritisk med tyngdepunktet. Læg det ikke for langt bagud, det der er anført er passende.
vh
Bent