Hej.
Nu er forvirringen næsten total.
Hvordan forbindes to børsteløse fartregulatorer korrekt til modtageren.
Jeg har gennemtrevlet forum helt tilbage til 2004 for evt. at finde en løsning og er stødt på 4 muligheder.
Hvilken en af dem er bedst?
1. Forbinde begge regulatorer med Y-kabel til modtager.
2. Forbinde begge regulatorer med Y-kabel til modtager, men afbryde leder fra den ene regulator.
3. Forbinde begge regulatorer med Y-kabel til modtager, men afbryde lederne fra begge regulator og sætte et modtagerbatteri på. Det kan jo være en fordel, hvis der sker elsvigt i motorer eller regulatorer, så har man stadig styring på modellen.
4. eller bruge en af overstående løsninger og forbinde den ene regulator til gaskanalen og forbinde den anden regulator til en slave kanal.
Spørgsmål til slut: Hvorfor afbrydes den ene leder fra regulatoren. Modtageren får vel ikke mere spænding end bec`en er normeret til.
Gode råd modtages meget gerne.