Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Stensboel
Emnestarter
Indlæg: 576
Tilmeldt: 27 nov 2001 20:54
Geografisk sted: Aalborg SV
Kontakt:

lindinger

17 dec 2018 09:55

hej derude i det danske land og omkring der..

jeg har købt en bunke servor ved Lindinger og den ene virkede ikke men blev bare mega varm. jeg skrev så til dem og de sendt en retur label så jeg kunne sende den retur til dem. Men så sker der en masse mystiske ting. jeg kan se på min tracking app at de modtager den, den 23. november. men de skriver hele tiden at de ikke har modtaget den. Men så her den 10 december får jeg pludselig at vide at nu nu har de modtaget at de vil kigge på den inden for 5 hverdage. og ganske rigtige efter 5 hverdage skriver de at de har sendt den til reparation.............nu har det næste taget en måned at få byttet den lille servor til 29€. det er da meget at gøre ud af det. de siger det kommer til at tage 14 dage med reparation. så vi overskrider langt over en måned.... er Lindinger bare nogle tossehoveder når det kommer til reklametioner.
" For at kunne beholde denne sjove, hyggelige og fede hobby fremover, er vi NØD til at fremme kendskabet til §1 i MDK's formålsparagraffer:
" På landsplan at fremme modelflyvesporten og skaffe foreningens medlemmer de bedst mulige vilkår til at dyrke deres interesse.

" Sæt samme tekst på din signatur hvis du er enig.
 
Brugeravatar
altidsulten
Indlæg: 2210
Tilmeldt: 25 nov 2004 17:49
Kontakt:

Re: lindinger

17 dec 2018 14:08

Jeg brokkede mig over en 3-bladet Biela propel, hvor der var nogle kosmetiske fejl på. De sendte en ny med det samme.
Min oplevelse var helt i orden

Sendt fra min F3111 med Tapatalk
 
Brugeravatar
Mogens A
Indlæg: 10
Tilmeldt: 11 okt 2017 16:45
Kontakt:

Re: lindinger

31 jan 2019 17:17

Hej
Angående Lindinger
Jeg købte i August 2017 alså for ca 1,5 år siden en X1Pro lader .Displayet gik kold. Sendte en mail til Lindinger.Svaret var, vi sender  en mail med et link til en label som du kan printe ud .
Satte label på pakken, porto betalt enda med T&T.
Der går de obligatoriske 2-3 uger,så kommer der en sprit ny lader med alt tilbehør
0 Kr i rep og 0 Kr i porto
Det kalder jeg service fra Lindinger
MVH
Mogens