Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
ChipMIK
Kontakt:

Hej Rene, Det tror jeg

12 maj 2011 13:31

Hej Rene,

Det tror jeg gerne, men kunne du eventuelt give os nogle praktiske

eksempler på dem, gerne med lidt tekniske specs og ca-pris ? ?

Med venlig hilsen Poul

Hej Poul

Et par eksempler..

her er en billig og forholdsvis kraftig (6.9 Kg) standard-servo hvor man kan købe 2 af gangen fra HK uden der skal betales afgift 14.89$ for 2 stk incl porto... = 77 Kr.

her er en kraftig (15 Kg) til en helt tåbelig billig pris...23.5$ stykket (123 Kr.), og så er de i tyskland, så der kommer kun porto oveni...

Eks. er denne: her til 26.14$ (136 kr. d.d. iht. valutakurser.dk & i tyskalnd, så stadig ingen told ell. lignende, kun porto tilkommer), d.d. fundet ved en dansk forhandler til kr. 495...

Du kan se de nøjagtige specs inde på de links jeg henviser til...& ikke mindst, så er der feedback fra kunder på siden, således man kan se forskel på hvad der er slot & skrot..For skrot sælger de også...Men hvis man kigger lidt omkring er der gode servoer i alle størrelser...Til ½ eller derunder pris af hvad de koster "herhjemme"... Eks. er denne: http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=10746 til 26.14$ (136 kr. d.d. iht. valutakurser.dk & i tyskland, så stadig ingen told ell. lignende, kun porto tilkommer), d.d. fundet ved en dansk forhandler til kr. 495 + porto...

Hygge Michael

HenningOvergaardLarsen
Kontakt:

Jeg har 3 af disse

12 maj 2011 15:36

Jeg har 3 af disse

her

på aileron, elevator og collective på min heli. Absolut ikke noget at klage over. MEGET stærkere og MEGET mere præcise end mine tidligere analoge 350 kroners Multiplex servoer.
Medlem af:

Sleipner Modelflyveklub
Modelflyvning Danmark

Brugeravatar
ChipMIK
Kontakt:

Henning...Dit link virker desværre ikke

12 maj 2011 19:48

Henning...Dit link virker desværre ikke ;-)

Brugeravatar
micu
Kontakt:

Hej Rene, Det tror jeg

13 maj 2011 12:33

Hej Rene,

Det tror jeg gerne, men kunne du eventuelt give os nogle praktiske

eksempler på dem, gerne med lidt tekniske specs og ca-pris ? ?

Med venlig hilsen Poul
poul du opretter dig bare som bruger ved hobbyking og når du så kigger under servoer læser du hvad folk skriver om dem som bruger kan du læse flere anmeldelser, jeg køber udlukkende mine servoer der dog med en untagelse towerpro sg91r metalgearsservo køber jeg herhjemme da den er så billig ved en vis hobbyhandler at det ikke kan betale sig at købe noget tilsvarende over there. men der er servoer nok at vælge imellem og til billige penge og rigtig kanon kvalitet, så det kan godt betale sig, og med tiden vil der ganske sikkert komme mange flere ved hk i tyskland og så sparer man jo moms og toldafgift.
micu:)
HJÆLP TILBYDES TIL BYGNING AF MODELLER OG ARF :)
www.micusrc.dk"

HenningOvergaardLarsen
Kontakt:

Henning...Dit link virker desværre ikke

22 maj 2011 20:59

Henning...Dit link virker desværre ikke ;-)

Takker... Så er det rettet. Der havde sneget sig en http ekstra ind.
Medlem af:

Sleipner Modelflyveklub
Modelflyvning Danmark

Brugeravatar
ChipMIK
Kontakt:

Takker... Så er det rettet.

22 maj 2011 22:00

Takker... Så er det rettet. Der havde sneget sig en http ekstra ind.

haha havde jeg set efter i linken, så er det jo de samme som jeg er forelsket i :D Kanon servo ;) :)

rene frederiksen
Kontakt:

Billige pålidelige servoer eks Ic

26 maj 2011 20:06

Billige pålidelige servoer eks

Ic Communication Servo standart
Sanwa srm-102-z 3 kg Kr. 75 ( 3 stk i alvorlige crash )

Avionic Mørkøv

Tower-Pro mg 946r 13 kg digi Kr.145 ( 2 stk. i alvorlige crash )

Tower-Pro Mg 995 11 kg digi Kr.155 ( 2 STK i alvorlige crash )

Disse servoer er hvad jeg bruger idag,og som man kan se har nogle af dem været i alvorligt crash og flyver trofast videre i nye modeller uden det mindste og jeg har aldrig haft noget vrøvl vdr. de opskrevne servoer,så derfor kan jeg roligt anbefale andre dem og begge firmaerne jeg har skrevet er der seriøs betjening og de ved hvad de snakker om.
oy-1979