Spændingen er 11.9v (de har bare ligget siden)
det er Evo 2200mah 35C af denne type
Det er jo interessant. Hvis det er så simpelt at komme udover dette problem, kan man jo så undre sig over at det ikke bare er indbygget i BEC´en:rolleyes:
Kunne være at jeg skulle få det testet.
Hvad skal man evt. købe af kondensator?
Jeg synes ikke helt din beskrivelse passer med de problemer jeg har oplevet når det er forsyningen der driller, men nu hvor det var nævnt ville jeg lige vise hvor nemt det kan ses med et oscilloscope.
1000-2000 uF low ESR kondensator skulle gøre tricket hvis det er dyk i forsynings-spændingen der giver problemerne.
Nix om jeg vil læse om et kina produkt som "måske" virker.
Da jeg for en del år siden startede på at flyve med heli, fik jeg hjælp af erfarende piloter. Med det samme sagde de. Næste gang så har du en PCM modtager i, for den der er ikke sikker nok. Det var en alm modtager.
Pis, dengang kostede en PCM modtager lige 1200/1400,- men måtte gøre som de sagde.
jeg ville faktisk blive rigtig ked af det hvis Polle´s 450 ramte en i bolden, og man senere fandt ud af at det var radio systemet som ikke var stabilt nok fordi det var en GG udgave og ikke en HJ udgave eller hvad for udtryk der lige bruges.
Han har jo Futaba, og ved at købe deres 2,4 modul samt modtager ved jeg at det ville virke. Hvorfor så opfinde den dybe tallerken igen når vi taler om sikkerhed ??
Man kan spare på accuer, motoren, laderen... Men der er bare ting man ikke skal gå på kompromi med når det drejer sig om helikopter.
Normal vil jeg ikke blande mig i sådan tråde, men da Polle fik hjælp og råd af mig og Polle er en gammel flyveven, så vil jeg gøre mit bedste for at opstarten for heli flyvning går godt og sikkert.
Forsat hygge :)
/Thomas
Du mener næppe det du skriver, eller?der er digiservoer på markedet der faktisk kortslutter forsyningen når de kører, det gælder desværrer de hyperion atlas digier jeg fik købt før jeg blev klogere,