Alle danske modelpiloters forum

Brugeravatar
Klovn
Emnestarter
Kontakt:

Hovsa

26 apr 2011 19:24

Hvad skete der lige her :confused: jeg kommer flyvende i en lige linje i ca 20meteres højde, lige pludselig står heli'en i jorden den lander på understellet men det er ikke til meget nytte..:eek: framet, main blads, tails blads, tail bom, 3servor horn, alle ball lings er død, så den kommer ikke i luften igen:rolleyes:
Vedhæftede filer
blandet 083.jpg
blandet 083.jpg (148 KiB) Vist 1131 gange

Brugeravatar
Dan Hansen
Kontakt:

Sikke da noget møg.. Ret

26 apr 2011 19:31

Sikke da noget møg.. Ret kedeligt, sådan at få afslutte sine flyvninger ufrivilligt.. :eek:

Bliver lige nødt til at spørge.. Den hund der?? Var den med oppe eller?? :D

Men så har du jo noget at lave igen. Der skulle jo nok lige være til en aften eller to.. :cool:
Dan Hansen - Østfyn's Modelflyveklub - tlf. 60623582

2013 - Basic - ikke freestyle

styrtkongen
Kontakt:

Hvad skete der lige her

26 apr 2011 20:16

Hvad skete der lige her :confused: jeg kommer flyvende i en lige linje i ca 20meteres højde, lige pludselig står heli'en i jorden den lander på understellet men det er ikke til meget nytte..:eek: framet, main blads, tails blads, tail bom, 3servor horn, alle ball lings er død, så den kommer ikke i luften igen:rolleyes:

din sender skulle vil ikke tilfældigvis være en dx 8 ??

Brugeravatar
Klovn
Emnestarter
Kontakt:

@Dan Hansen.. Hehe, nixen har

26 apr 2011 20:20

@Dan Hansen.. Hehe, nixen har prøvet at spænde hunden fast men han stikker altid af.. Næ du, det var lige der han besluttede at han ville slikke solskin.

Jo det er en dx8. men hvad skulle det have med det at gøre, har du da erfaring med at dx8 gør det ?? :confused:

Brugeravatar
Søren Lohse
Kontakt:

Jo det er en dx8.

26 apr 2011 21:36

Jo det er en dx8. men hvad skulle det have med det at gøre, har du da erfaring med at dx8 gør det ?? :confused:

Dx8 havde på den første software ver. en lille dumt ting og den er at den pludselig kan finde på at give full pitch, specielt hvis timer løber ud.

Det skulle være lavet med den nye opdatering der er på nettet der kan hentes gratis.

Jeg har selv en DX8 og har ingen probs. med den overhovedet, og den er opdateret
Vh
Søren L
61 60 02 64

OY-6325

www.fpvsyd.dk"

Brugeravatar
Klovn
Emnestarter
Kontakt:

Det skulle være den nye

26 apr 2011 21:51

Det skulle være den nye software jeg har, men jeg tjekker lige nettet for en sikkerhedsskyld.

styrtkongen
Kontakt:

Dx8 havde på den første

26 apr 2011 23:05

Dx8 havde på den første software ver. en lille dumt ting og den er at den pludselig kan finde på at give full pitch, specielt hvis timer løber ud.

Det skulle være lavet med den nye opdatering der er på nettet der kan hentes gratis.

Jeg har selv en DX8 og har ingen probs. med den overhovedet, og den er opdateret

som søren skriver , men jeg har ikke selv nogen erfaring med dx 8, det er sur røv du er den 2 jeg høre om på 2 dage , jeg ville nok sætten den på hylden igen i et år tid indtil andre har prøvekørt og alle børnesygedomne er rettet, :(

Brugeravatar
RasmusH
Kontakt:

jeg har læst om éen

27 apr 2011 05:59

jeg har læst om éen der havde problemer med sin dx8, og det var når timeren var sat til virbation, og når den så vibrerede, gav den input til swashplaten, hvilket resulterede i han styrtede.. -men som sagt, det var i den første update.

jeg har fløjet meget med min 8´er, og der har intet været, så det med den skal på hylden et år, er en gang pjat!;)
A & H Certifikat.
A & H Kontrollant.
" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"

Brugeravatar
Kim Andersen
Geografisk sted: Vinderup
Kontakt:

Recently, the Horizon Hobby Service

27 apr 2011 07:51

Recently, the Horizon Hobby Service Center has received a small number of reports from customers claiming un-commanded servo movements and loss of RF link during the activation of the vibrator motor in some DX8’s from the initial shipment.
Horizon requests that all DX8 customers with the Product ID (PID) HS008X or HS009X found in the battery compartment carefully check their radios to determine if their transmitter has this issue prior to flying.

Sakset fra: her

Brugeravatar
RasmusH
Kontakt:

-har godt set den, den

27 apr 2011 08:52

-har godt set den, den sendte de ud for noget tid siden

men hvis det er noget med vibratoren, så hjælper det ikke at lade den stå på hylden 1 år :D

-men man skal self. tjekke om ens sender har det nummer. -men jeg syntes det har været omtalt i en anden tråd..
A & H Certifikat.

A & H Kontrollant.

" Nakskov modelhelikopter klub
" ( www.nmhk.dk" )

Heli-Blog : dkhelimadness.blogspot.dk/" & facebook.com/DkHeliMadness"