Alle danske modelpiloters forum

 
Søren A
Emnestarter
Indlæg: 100
Tilmeldt: 26 jul 2013 15:29
Geografisk sted: Løgumkloster
Kontakt:

Køb & Salg på Forum

29 okt 2018 12:31

Jeg er sikkert ikke den eneste, der syntes det er p.... træls, når en sælger udbyder en spændende model til salg, gerne med flere billeder (ikke altid tilfældet) til en fair pris . . . . > modellen skal afhentes< Ja tak, men HVOR i landet !!!
Et andet eksempel : En sælger har flere modeller til salg i forskellige kategorier - enkelte bliver fra tid til anden sat ned i pris. Potentielle købere spørger ind til > hvor bor den/nummer man kan kontakte < o.s.v. Så sender man PM . . . . der går dage/uger. Der er bare 0 reaktion fra sælger !!!

Derfor kære sælger på Forum: Anfør i salgsannoncen hvor i landet modellen kan afhentes, samt sidst men ikke mindst gøre opmærksom på, hvorledes der ønskes kontakt - eller i det mindste holde øje med sin indbakke ang. PM beskedder.

På forhånd 1000 Tak.

Søren A Nissen - Løgumkloster

OY 5409
 
Brugeravatar
Hannibal
Indlæg: 278
Tilmeldt: 29 jun 2009 16:26
Kontakt:

Re: Køb & Salg på Forum

29 okt 2018 16:21

Der er mange der spørger til hvor i landet modellen er, det kan tit ses i sælgers profil.
Modeller sættes tit ned i pris fordi der ikke er nogle henvendelser, eller fordi evt. købere er useriøse.
Hvor lang tid skal en sælger bruge på at holde øje med sin annonce ?
Jørgen H. Nielsen
Odense Modelflyveklub
 
Brugeravatar
Krolle Erik
Indlæg: 799
Tilmeldt: 03 feb 2008 19:49
Geografisk sted: Nykøbing Mors
Kontakt:

Re: Køb & Salg på Forum

29 okt 2018 18:36

Hej, Ikke et dårligt forsøg på at være næsvis, meeen hvor er den omtalte location i DIN profil?
Du omtaler jo at den ofte kan ses i omtalte profil, så hvis vi ALLE bruger 5min. på at tilføje lokation i vores profil, så er det meste af dette overflødigt.
Med venlig hilsen

Erik.
 
Brugeravatar
jørgen hvass
Indlæg: 1079
Tilmeldt: 20 jun 2002 13:29
Geografisk sted: dragør
Kontakt:

Re: Køb & Salg på Forum

01 nov 2018 08:44

jeg kan kun tilslutte mig ++
jeg bliver pist når folk ikke gider at sætte deres tlf.nr på deres ting.
For så skal jeg bruge tid på at skrive frem og tilbage.
kvass