Alle danske modelpiloters forum

 
Hans
Emnestarter
Indlæg: 3154
Tilmeldt: 29 okt 2001 10:11
Kontakt:

Glædelig jul!

22 dec 2015 21:19

Jeg vil gerne ønske alle herinde en glædelig jul og et godt nytår. Jeg håber I får bygget en masse fine og spændende fly i løbet af "vinteren", og at I får en spændende flyve sæson.

Mit medlemsskab udløber til nytår, og samtidig bliver jeg jo også udelukket herfra, så jeg vil slutte med at sige, at det har været en fornøjelse, at være med og jeg har fået mange gode kontakter heri gennem. Håber jeg kan holde kontakten til nogen af jer.
Tak for tiden der gik, pas godt på jer selv og hinanden.

Med venlig hilsen
Hans Andersen
Thisted
 
Brugeravatar
mikkel frederiksen
Indlæg: 1356
Tilmeldt: 12 sep 2007 20:34
Kontakt:

Jeg vil tilslutte mig denne

22 dec 2015 21:51

Jeg vil tilslutte mig denne tråd da jeg er i samme båd som Hans, et glædelig jul til alle samt et godt og lykkebringende nytår. Jeg håber at I alle vil fortsætte med at holde et sobert forum selvom det jo nu snart kun er medlemmer der kan læse med. Hvis nu tonen alligevel bliver for hård kan man da glæde sig over at evt. kommende medlemmer ikke først kan læse med:-). Jeg selv har et FEDT projekt henover vinteren, der skal reppes ultralight i fuld alu opbygning.
Smeden
Når folk omkommer ved ulykker inden for luftfarten,skyldes det ofte ufrivillige lodrette bevægelser mod jorden.