Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 20:13

Erik Dahl skrev:
Jeg mener stadig, at vi aktive kan skabe/genskabe et fantastisk forum, når vi fylder det med information, byggetråde, billeder, referater, fif, billeder, tricks og tips, billeder og flere billeder, diskussion og debat i en virtuelt rum der er behageligt at være i for alle (eller langt de fleste)
Jeg har personligt kun været optaget af forums indhold og ikke udseende. Bare det er til at navigere rundt i.

Og jeg ved godt at jeg gentager mig selv. Enten er jeg stokkonservativ og gammel, eller også er jeg klog?? ;)



Jeg mener også stadig at hvis man ikke fornyr sig ja så dør det stille og rolig, det har jeg vidst skrevet en hel del gange.
Men når det så er sagt, så er forum bare ikke moderne fortiden. Det kan være at det bliver moderne igen :)
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 20:35

MrFox skrev:
Det var dog en meget besynderlig bemærkning, jeg har kun denne profil og har ikke haft andre???

Er du helt sikker på det, Peppe89 - for det er jeg ikke (men jeg kan desværre ikke bevise det!):
memberlist.php?mode=viewprofile&u=9838
posting.php?mode=quote&f=38&p=523712

@Finn Andersen: Du kan læse i denne nylige tråd hvorfor heli-folket åbenbart foretrækker FB (forum herinde er efter sigende døende): viewtopic.php?f=70&t=103705 . Læg i øvrigt mærke til tfj's indlæg #9 - han slår hovedet på sømmet i hans analyse af FB og brugen af 'big data'...
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:02

slettet af mig selv
Senest rettet af MrFox 16 okt 2018 21:24, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:07

Sorry, Fox: Men jeg kommer aldrig til at stole på en "mand", som sletter sine indlæg efter forgodtbefindende. God vind...

Har i øvrigt talt med Hr. Mikkelsen vedr. tracking af IP-adresser, men det faldt til jorden. Og i øvrigt er der noget der hedder VPN-forbindelser, Tor-netværk osv.
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:12

slettet af mig selv
Senest rettet af MrFox 16 okt 2018 21:27, rettet i alt 1 gang.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Finn Andersen
Emnestarter
Indlæg: 673
Tilmeldt: 20 apr 2009 19:35
Geografisk sted: Herlev
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:14

bruel skrev:
Sorry, Fox: Men jeg kommer aldrig til at stole på en "mand", som sletter sine indlæg efter forgodtbefindende. God vind...

Har i øvrigt talt med Hr. Mikkelsen vedr. tracking af IP-adresser, men det faldt til jorden. Og i øvrigt er der noget der hedder VPN-forbindelser, Tor-netværk osv.


Kunne jeg bede dig om at lade være med at kidnappe tråden til andet formål end mit oprindelige?

pft
Finn
OY-2498
Flybar: TRex 500 CF. FBL/Microbeast: Goblin 500, TRex 500 XT, Goblin Fireball 280, TRex 300X og TRex 250 SE.
Futaba 18SZ
Blade Nano CP S + Spectrum 6e

God dømmekraft kommer med erfaring.... Erfaring kommer af dårlig dømmekraft.
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:18

Denne tråds udvikling er, i mine øjne, et meget godt eksempel på en tråd der IKKE imponere og IKKE giver folk mod på at deltage i en tråd på forum.

Mr Fox og Bruel:
Kom venligst med konstruktive input på hvordan I mener at MDK's forum kan blive mere aktivt og med et interessant og læseværdigt indhold. Det var det der var trådstarterens oplæg, og det vi bør holde os til.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:20

Finn

Undskyld hvis jeg lige skrev noget i din udemærkede tråd som jeg burde havde rapporteret til moderator, jeg sletter gerne mine indlæg igen.

Jeg vil bare ikke finde mig i at blive svinet til med usandheder fra bruel
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:21

Erik Dahl skrev:
Denne tråds udvikling er, i mine øjne, et meget godt eksempel på en tråd der IKKE imponere og IKKE giver folk mod på at deltage i en tråd på forum.

Mr Fox og Bruel:
Kom venligst med konstruktive input på hvordan I mener at MDK's forum kan blive mere aktivt og med et interessant og læseværdigt indhold. Det var det der var trådstarterens oplæg, og det vi bør holde os til.


sorry Erik

Men jeg mener bestemt jeg kommer med konstruktive indlæg og jeg beklager meget at jeg bliver nød til at forsvare mig selv. Jeg vil ikke finde mig i at blive svinet til af bruel med usandheder.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Re: Hvordan kan man genoplive dette forum

16 okt 2018 21:48

Hej Finn

Mener du modelflyveforum generelt eller bare underfora for helikoptere, da du har oprettet emnet under helikoptere?

Hvis det er modelflyveforum generelt kan du se under "om forum" her har jeg skrevet en del om hvad jeg mener der skal til for at få et mere levende forum.

Jeg tror ikke det nytter at blive ved med at gentage sig selv og jeg ved ikke om bestyrelsen ønske at fokuserer mere på emnet da det gav en del problemer da det gamle forum skulle skifte til et nyt (det vi har i dag)

Hvis vi virkelig ønske et levende forum, så mener jeg at bestyrelsen skal fokuserer på det, ellers kommer der ikke til at ske noget.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.