Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Dieter
Emnestarter
Indlæg: 616
Tilmeldt: 20 mar 2004 20:46
Kontakt:

Re: Naza multirotor lite

18 mar 2017 16:07

Hej
Nu har jeg fået det til at køre, det pudsige er bare at den kun kan startes når jeg vender servoretning på gasen, det vil sige ful gas i bunden og tomgang i toppen, har også prøvet at vende retningen i programmet. Jeg kan godt vende servoretning mens motorerne kører, men så kan de ikke slukkes før jeg tager strømmen fra. Må nok sige, det er rat besværlig. Du må sige stop når det bliver for langvarig. Plejer ellers nok at kunne finde ud af sådanne noget, men her mangler jeg lidt mer viden.
MVH Dieter
DT
 
Høj
Indlæg: 864
Tilmeldt: 29 okt 2001 23:40
Kontakt:

Re: Naza multirotor lite

18 mar 2017 16:36

Det er helt i orden du spørger bare :-)
Så hvis du vender gas retningen, så kan du starte motorerne? Vender gas retningen så forkert når motorenene er i gang? Hvis ikke så virker det vel?
Du skal ikke tænke på hvilen vej gassen vender i menuen. Hvis gassen er i bund når pinden er i bund og gassen går op når pinden går opad så er alt vel ok?
 
Brugeravatar
Dieter
Emnestarter
Indlæg: 616
Tilmeldt: 20 mar 2004 20:46
Kontakt:

Re: Naza multirotor lite

18 mar 2017 17:00

Jo gasretningen bliver ved med at være forkert, men jeg kan vende gasretningen mens motorerne er i gang, men bliver nød til at vende retningen igen hvis jeg skal stoppe motorene, det er jo lidt besværlig og heller ikke særlig sikker.
DT
 
Brugeravatar
Dieter
Emnestarter
Indlæg: 616
Tilmeldt: 20 mar 2004 20:46
Kontakt:

Re: Naza multirotor lite

18 mar 2017 17:14

Hej igen
Nu funker det, har lige overset at servoretningen på alle kanaler skulle vende rigtig og mange Tak for denne gang og det er ikke umulig at jeg vender tilbage på et sener tidspunkt. :)
MVH Dieter
DT