Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

PÅ www.138comet.dk kan man faktisk

07 sep 2016 12:20



her kan man faktisk søge på alle de gamle numre. desværre kun frem til 2004 - det er en hammegod database. Du finder den ude i til venstre i menuen hvor der står "artikler i Mfn"





Hvis i sender en artikelliste fra 2005 og frem med relevante oplysninger, så er jeg sikker på at Frank gerne vil lægge dem ind i databasen.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
bruel
Indlæg: 1981
Tilmeldt: 06 okt 2015 11:55
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Hvis i sender en

07 sep 2016 13:08

Hvis i sender en artikelliste fra 2005 og frem med relevante oplysninger, så er jeg sikker på at Frank gerne vil lægge dem ind i databasen.

Næppe nødv. idag, hvor MDK (via Gibson) har lavet en DB med indscannede MFN-numre fra '77 til d.d. (og tak for det) :

http://modelflyvning.dk/modelflyveny...lflyvenyt.aspx

Lidt off-topic: Eneste "mod" jeg ville lave på Kobra'en var at hæve haleplanet nogle cm, til der hvor kroppen begynder at spidse til - jeg synes ikke der er meget frigang til haleplanet (græs og ujævnt underlag) :eek: Nogle der har lavet den modifikation?

Never mind - ser at EFK87's 'Killer Kobra' har lavet den mod (fedt) :

 
jbentsen
Indlæg: 732
Tilmeldt: 21 jul 2004 20:10
Kontakt:

Det er korrekt, og der

07 sep 2016 17:02

Det er korrekt, og der er faktisk også andre mods, f.eks. symmetrisk profil og mindre (eller ingen) v-form på vingerne.
Vi var også nogen der lavede en lidt længere krop for bedre stabilitet i længde retningen.
 
Brugeravatar
testpilot
Indlæg: 704
Tilmeldt: 24 okt 2003 15:43
Geografisk sted: KBH
Kontakt:

Re: Er der en der har en kæmpe Kobra ?

07 jun 2017 09:55

Det skrider da fremad.. - Måtte da lige hive den ud I haven og prøve at sætte den løst sammen.
Den fylder efterhånden godt I kælderen. Bare se haleplanet ifht min minikobra :D
Vingen er 220cm og I 'et stykke.
Vedhæftede filer
ElKobraGigante_3.jpg
ElKobraGigante_2.jpg
ElKobraGigante_1.jpg
ElKobraGigante_4.jpg
Medlem af EFK87