Kopi af besked:Tommy, hvad mener du med "taktik", skulle vi inddrage specielt dårlige accuer, eller?
Jeg mener blot, at Peers "klynk" over dårlige LiPo pakker vel næppe er en realitet, men blot taktik for at underspille Jeres muligheder ;)
Hvis det er en realitet med det forløb, som Peer beskriver, så vil vi da gerne høre mere detaljeret om det, da det nok tjener os alle bedst, at få samlet så stor en viden om LiPo til F5X brug, som muligt.
Peter har jo for eksempel meldt ud, at han endnu ikke har set et fald i ydelsen, og jeg har ikke bemærket, at de 2 første flyvninger skulle være sløve (bortset fra, at Peter og Niels drillende spørger om jeg flyver med "wattlimiter/begrænser" :D)
Og det er vel oså en realitet, at Hyperion og NeuEnergy/XCELL 5000/4900 mAh har mere power en Kokam 4800 mAh.
Jeg kan så tilføje, at Thunder Power eXtreme 5000 mAh også virker rent power mæssigt, men at jeg endnu ikke ved, hvor godt de holder.
Daniel (og Flemming) har også meldt ud, at Hyperion VX2200 nok er den absolut bedste akku af dem alle.
Men det bliver interessant at følge, hvordan det går med at bruge LiPo i denne første sæson.
Går det, som Peer beskriver, så er måske ikke så sjovt med LiPo, når man tager prisen med ind i billedet, og pakkerne kun har topydelse de første 5-7 gange.
Tommy :)