Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Elite- og landsholdssamling 2020

25 nov 2019 01:00

Her er den mail, som blev sendt 12/11 til alle deltagere:

Kære allesammen,

Tak for tilmelding til Elite- og landsholdssamlingen 11.12. januar 2020

Her får I lidt info:
Vi skal samme sted som sidste år: http://www.frederikshoej.com/
Der er redt op, så medbring tandbørste.

Se tråden om 2020-samlingen her:
viewtopic.php?f=78&t=103958
Der bliver flere pauser, og der bliver også tid til at se på fly og dimser lørdag sidst på eftermiddagen men ikke til at flyve.
I evalueringen sidste år ønskede KIL, at der var info om forberedelser, så det vi skal lave kan bliver så godt som muligt.

Læs derfor følgende inden vi mødes i januar:
Vedhæftet program og spørgsmål til landsholdsforberedelse (også til andre end landshold)
2 links
Hvordan bliver du bedre:
viewtopic.php?f=78&t=102471
gg
Hvordan blive vi flere:
viewtopic.php?f=78&t=104535
"Hvordan fik DU hjælp da du begyndte på konkurrencer???"

Og evt. en julegaveide:
"Mesterlære - En livsfortælling" af Peter Bastian
"Talent" af Ulrik Wilbek og Claus Hansen

Fra 16/11 læser jeg måske sommetider mails, men det er ikke sikkert at jeg svare før 2.-3.-4. januar, og min tlf. virker heller ikke i det tidsrum? Måske med andet nummer?? Måske virker messenger? Det kan godt være at jeg er på facebook, men det er ikke sikkert!

Glædelig jul og godt nytår!!

Erik Dahl Christensen
Vedhæftede filer
program 2020.pdf
(104.63 KiB) Downloadet 195 gange
Landsholdsplanlægning 2020.docx
(617.58 KiB) Downloadet 167 gange
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Elite- og landsholdssamling 2020

12 jan 2020 15:27

Tak til alle for endnu en god Elite- og landsholdssamling.
40 ambitiøse konkurrencepiloter mødtes for at inspirere hinanden, for at blive klogere på at blive bedre og for at lave en indsats for at blive flere. Der var god energi og stort engagement. En stor fælles konkurrence er på vej i 2021. Et nyt særligt tilbud til ambitiøse piloter er sat i søen. Held og lykke i den kommende sæson til alle.

I dette indlæg vedhæfter jeg både folderen for weekenden, samt den reviderede landsholdskontrakt 2020.

3 deadlines:
- Senest fredag uge 3: St.grp.fm+grenkoordinatorer sender emailadresser på weekendens deltagere til Erik, der laver en samlet liste som sidste år.

- senest 1/2: Send ansøgning til særligt eliteprojekt til Erik

- senest 1/3: Tilkendegivelse om deltagelse i fælleskonkurrence 2021. Se også viewtopic.php?f=78&t=105454

Jeg har bedt deltagerne komme med feedback og evaluering i denne tråd, og jeg glæder mig til at læse mere om hvad de har fået ud af weekenden, og hvad de drømmer om til næste år.
Vedhæftede filer
Elite- og landsholdssamling 2020 folder.docx
(1.54 MiB) Downloadet 157 gange
landsholdskontrakt 2020----29-10-2019.docx
(54.32 KiB) Downloadet 151 gange
Senest rettet af Erik Dahl 13 jan 2020 17:40, rettet i alt 1 gang.
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!
 
Brugeravatar
zik zak
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

Re: Elite- og landsholdssamling 2020

12 jan 2020 21:10

Tak til alle for en god Elite- og landsholdssamling - det var S**DE godt!
Jeg har klippet en lille video sammen fra eventet.

https://youtu.be/FP4uKpYVh84

Vi ses der ude

/André
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Elite- og landsholdssamling 2020

14 jan 2020 09:12

Tilbagemeldingerne indtil nu på mail og facebook fortæller mig, at det er en fortsat succes at samle ambitiøse og engagerede konkurrencepiloter for at udvikle det generelle danske niveau og at udbrede festen ved modelflyvekonkurrencer til flere. Både ved struktureret arbejde og ved uformelle samtaler mellem konkurrecepiloter der ofte mødes til egne konkurrencer og mellem piloter der har samme ild, men kun mødes her - indtil videre :D .

Joachim F5B:
Et super arrangement, fyldt med god stemning og vilje til at bidrage enormt konstruktivt. ..Og ikke mindst tak til MDK for at støtte og bakke op om modelflyve sporten...

Brian Andersen, IMAC:
En inspirerende og informativ weekend, med masser af gode inputs..

Knud _Hebsgaard, F3F:
En god weekend på Fyn

Per Grunnet, F1Q:
Et udbytterigt og inspirerende Elite-træf i sidste weekend. Det var mit første, og jeg må sige, at jeg var overrasket over, hvor mange gode og/eller interessante ideer, der er røget ind på min private lystavle. Der er masser af inspiration til at blive endnu bedre til at flyve konkurrencer – og til at finde og fastholde nye fritflyvere til vores fascinerende sport. ... Vi kunne måske overveje at lade World Cup-resultater indgå som et succes-kriterium på linie med EM- og VM-medaljer?

Stefen Jensen, F1A, F1B:
Jeg synes det var en god dag, faktisk den bedste landsholdssamling hidtil efter min opfattelse.

Peter Buchwald, F1A:
Er sikker på at den slags "træf" giver god værdi og "energi" til vores sports-aktiviteter - og til MFD generelt..

Hans Jørgen Kristensen, F3A:
en god og lærerig weekend,

Kim Broholm, Skala:
En fint planlagt og interessant week-end

Niels Lyhne-Hansen, CL:
Eliteudvalgets landsholdssamling er i guld værd for den fælles forståelse for modelflyvning som konkurrencesport og for en personlig udvikling som konkurrencepilot. Dertil skal lægges de gode oplevelser man har socialt og de kontakter og ideer, der udveksles hen over blot et enkelt døgn.

Jens Geschvendtner, CL:
Rigtigt godt og Inspirerende
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!