Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
zik zak
Emnestarter
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

Tyvestart på F2D (Combat) VM 2020

21 okt 2019 13:28

Det må jeg sige, det er vist første gang det er sket, ski*de godt!
D. 19 Oktober mødetes F2D landsholdet (Lunestyret kampflyvning), og begyndet at planlægge forsæsonen samt forberedelse til VM.

Holdet er: André Bertelsen, Morten Friis-Nielsen og Bjarne Schou. Kent Thorup har meldt sig som mekaniker og Henning Forbech som Team manager.

Punkter på dagsorden var bland andet.

  • Piloternes inditudelle forventninger og hvilket "inner game" de mente de selv skulle spille.
  • Forventninger til holdets placering.
  • Trænings weekender (kommer i MDK kalenderen senere
  • Grej der skal købes eller udvikles

Der blev naturligvis også talk teknik samt hvilke områder vi skulle ligge fokus, der var enighed om at forsøge nogle ting for at forbedre motor og propel performance. Det er ikke sikkert at det giver den ønskede effekt, men så er vi om ikke andet blevet klogere.
Vi vil forsøge at lave vores første world cup i 2020 som en generelprøve på VM. Så kan vi få prøvet holdet og tankerne af, og konkurrencen ligger så tidligt at vi stadig kan nå at forbedre "rytmen" inden VM.

Overordnet set har vi et hold som allerede næsten et år før VM kan fortælle om ambitioner har planlagt træning og har eksperimenter der skal udføres.

Alle på holdet har været på podiet til en VM eller EM tidligere, alle har været Danmarks Mester (flere gange), og alle har været på podiet til internationale World cups. Så vi ved hvad der skal til. Vi har en plan.
Så må vi se om den holder i den virkelige verden, de andre piloter og hold vil jeg også vinde :)
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.
 
Brugeravatar
Erik Dahl
Indlæg: 1705
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

Re: Tyvestart på F2D (Combat) VM 2020

21 okt 2019 13:51

Fedt!
Vedhæftede filer
thumbs up.image.jpg
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!