Alle danske modelpiloters forum

 
Ole F3a kristensen
Emnestarter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 20 mar 2017 10:43
Kontakt:

F3a sæson 2020

08 maj 2020 10:29

Hej med jer F3A piloter
Det er med beklagelse jeg må meddele at Grenå Cup er aflyst
Jeg har været i forbindelse med Valther Hansen fra Grenå og vi er enige om at det ikke er muligt at gennemføre stævnet når vi ser på myndighedernes anbefalinger
Så næste arrangement bliver så i Hangar 4800 i juni
Som et plaster på såret kan jeg oplyse at vi kan afholde Falcon Cup midt i juli hvilket er aftalt med Falcon og Mikkel
Jeg håber i vil bruge mellemtiden til at træne
Vi har en stor opgave med uddannelse af dommere så hvis nogen har tid og lyst vil vi gerne starte dette op i RC Parken fra næste weekend, man kan kontakte undertegnede så vi ikke bliver over 10 personer
Hold jer muntre i mellemtiden
 
Ole F3a kristensen
Emnestarter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 20 mar 2017 10:43
Kontakt:

Re: F3a sæson 2020

16 maj 2020 16:05

Hej med jer
Da det nu ser ud til at der åbnes for samlinger mellem 30 og 50 personer vil vi gennemfører stævner hos Hangar 4800 i juni Falcon Cup i juli NFK i august og slutte med RC Parken
Jeg vil gerne have jeres tilbagemelding om i vil støtte op om dette, således at jeg kan orientere de implicerede klubber i god tid
Ved det første stævne hos Hangar 4800 må vi bruge noget tid på at få dommere opdateret på de nye programmer
Det vil også kunne lade sig gøre at de interesserede kunne komme i RC Parken kommende weekend da det er en kort uge
Lad mig høre om det har interesse
Hans Jørgen Kristensen
 
Anders rasmussen
Indlæg: 79
Tilmeldt: 06 nov 2007 10:49
Kontakt:

Re: F3a sæson 2020

17 maj 2020 10:29

Mojn til alle kunstflyvninsiteresserede.
Jeg er som udgangspunkt klar til alle stævner der bliver afholdt. Det bliver jo nok lidt anderledes i år, men vi har jo alle et ansvar for at få det bedste ud af de givne omstændigheder.
Håber også der er nogle nye unge mennesker, som vil stille op, og potentielt banke de gamle hoveder. I skal være velkomne. Vi vil gerne hjælpe jer godt på vej, men der er en betingelse: i skal selv dukke op.
Anders
 
Ole F3a kristensen
Emnestarter
Indlæg: 48
Tilmeldt: 20 mar 2017 10:43
Kontakt:

Re: F3a sæson 2020

25 maj 2020 06:01

Til alle F3A piloter
Ved vort dommerkursus i RC Parken blev der vedtaget følgende i forbindelse med udtagelsen til landsholdet i 2021
Placering ifølge ranglisten fra 2019 tages for 1 stævne og herefter bliver det placering af de 4 stævner i 2020 der giver den nye rangliste for 2020 og som så viser hvem der er på landsholdet i 2021
Håber dette er til at forstå
Mvh
Hans Jørgen Kristensen
Styringsgruppe formand