Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Pade
Emnestarter
Indlæg: 1050
Tilmeldt: 26 maj 2004 08:40
Kontakt:

Den spæde start på IMAC i 2021

17 jan 2021 14:52

Gdt nyt - lidt forsinket, men trods alt velment.

Jeg håber alle er kommet godt ind i det nye år, og man enten har nye projekter eller finpudser det eksisterende.

Model Air Games 2021
Det første IMAC arrangement i 2021 er til Model Air Games (MAG) på Skinderholm ved Herning. Her er måletat samle så mange konkurrencegrene som muligt indenfor modelflyvning, og der skal IMAC selvfølgelig være en del af. Læs mere om arrangementet her: https://www.modelflyvningdanmark.dk/sport/eliteudvalg/model-air-games/

Jeg håber I alle vil tilmelde jer til arrangementet på linket ovenfor. En særskilt indbydelse til IMAC delen af det vil blive lavet på et senere tidspunkt.

Nordisk Mesterskab 2021 - Starmoen, Norge
Den norske IMAC organisation har meldt ud at de gerne vil afholde Nordisk Mesterskab her i 2021. Det bliver som de sidste 2 gange afholdt på Starmoen, og det er planlagt til uge 34. Selvom vi sikkert alle kunne være i bedre træningstilstand, så er vi alle i samme båd. Jeg vil gerne arbejde på at vi deltager, så hvis du er interesseret i at deltage og har kvalificeret dig fra konkurrencerne i 2019, så giv mig gerne besked. Også hvis du kun har tidligere resultater end 2019 at trække på, kan du komme i betragtning.

Træningssamlinger
Jeg håber I alle vil være gode til at melde eventuelle træningssamlinger eller flyvedage ud, så vi måske kan mødes og træne sammen uden for konkurrencerne

Nåeh ja - covid19...vi håber at vaccinationerne bliver rullet ud planmæssigt, og at man i øvrigt kan finde ud af at overholde retningslinjerne, så vi kan komme ud over de snævre forsamlingsforbud. Læs gerne mere alle andre steder på nettet, der er rigeligt at tage af.
Kristian Pade Nielsen - Mfk Nuserne - Filskov Mfk
 
Brugeravatar
Krolle Erik
Indlæg: 799
Tilmeldt: 03 feb 2008 19:49
Geografisk sted: Nykøbing Mors
Kontakt:

Re: Den spæde start på IMAC i 2021

27 feb 2021 09:01

Hej Alle,
med den seneste genåbning, burde Vi vel kunne mødes til lidt samlet IMAC træning?
Det er jo nu (1.marts) muligt at mødes op til 25 personer udendørs, ikke?
Realistisk set hænger Air Games vel i en tynd tråd, men vi kan håbe på det bedste.
Der skal nok et mirakel til for at kunne samles så mange personer på et sted.
Hvad tænker I andre om det?
Mvh. Erik
 
rocker-keld
Indlæg: 1872
Tilmeldt: 16 feb 2008 20:55
Kontakt:

Re: Den spæde start på IMAC i 2021

27 feb 2021 23:17

Hej Erik.
Det syntes jeg lyder som en god ide..
Behøves vel ikke være mere end en lørdag feks, eller hvad tænker du?
Nogle gode samlings steder?
Jeg vil nok være klar på og køre et par hundrede km for at bruge en lørdag sammen med i andre på træning..

Skulle vi lave en Whatsapp gruppe, så vi kan skrive løbende, da jeg ved at ikke alle er med på Facebook..?

Vh..
Brian Andersen
Sæby MFK
Tlf: 29824258
OY 9017


In Heaven all the interesting people are missing..(Nietzsche)
 
Brugeravatar
Krolle Erik
Indlæg: 799
Tilmeldt: 03 feb 2008 19:49
Geografisk sted: Nykøbing Mors
Kontakt:

Re: Den spæde start på IMAC i 2021

28 feb 2021 09:25

Hej, ja det var også min tanke at det fint kunne være een dag.
Sikkert fint med Whats App.
Mvh. Erik.
 
Fugl
Indlæg: 182
Tilmeldt: 12 apr 2002 16:26
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Re: Den spæde start på IMAC i 2021

28 feb 2021 23:46

God idé :)
Andreas Fugl

 
Brugeravatar
Pade
Emnestarter
Indlæg: 1050
Tilmeldt: 26 maj 2004 08:40
Kontakt:

Re: Den spæde start på IMAC i 2021

15 apr 2021 14:43

Hej
Til info har jeg besluttet ikke at støtte op om et IMAC NM i 2021 i Norge som skrevet ovenfor. Jeg vil hellere bruge kræfterne på at vi kommer i gang med de danske konkurrencer og får gang i hjulene igen. Det har jeg skrevet til de norske arrangører i dag.

Mvh Kristian
Kristian Pade Nielsen - Mfk Nuserne - Filskov Mfk