Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
zik zak
Emnestarter
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

F2 World Cup Cumulative Results 2018

23 nov 2018 22:14

Så er FAI resultaterne fra World cuppen udgivet. De bruger resultaterne fra de 3 bedste FAI world cup konkurrencer og udfra det laves en rank liste med alle piloter der har deltaget i en world cup, et eller andet sted i verden.

Det er gået rigtigt godt, især i F2A og F2D, man skal nu heller ikke glemme at vores F2C hold er forholdsvis nye og lige skal ind i takten, Hugh og Jens er begge erfarne modelflyvere som nu er på vej tilbage efter nogle års pause, de satte dansk rekord i Italien I september. Niels og Henrik har haft en hård sæson hvor de er blevet klogere på deres udstyr, det vil forhåbentligt kunne ses på næste års resultat.

I F2D er det også gået godt - jeg kom i top 10, som var mit mål for denne world cup sæson.
Vi fik i alt 3 stk guld, 1 stk sølv og 1 stk bronze medaljer til world cup konkurrencer.
Oven på det en, bronze medalje til VM, samt holdet på 5. pladsen.
Jo, jeg står øverst, men det kunne jeg ikke have gjort uden opbakning fra mine med-piloter. Combat-drengene er godt tilfreds med denne sæson, meeen det kan blive bedre næste år 8-)

Mark kan nævnes som del af det danske hold, han bor i Danmark er medlem af modelflyvning Danmark og en rigtig god trænings partner for os alle. Mark Rudner og resten af det amerikanske hold fik en flot 3. plads til VM.

F2A - 75 piloter
11. Niels Lyhne-Hansen - 871.9 km/h (sum af 3 hurtigst)

F2B - 158 piloter
45. Dan Hune - 22 point
91. Calle Fanøe - 9 point
138. Niels-Erik Hansen - 3 point

F2C - 101 hold
27. Hugh Simons / Jens Geschwendtner - 19 Point
76. Henrik Weijigaard Nielsen /Niels Lyhne-Hansen - 4 point

F2D - 282 piloter
8. André Bertelsen - 56 point
23. Mark Rudner - 45 point
45. Bjarne Schou - 33 point
63. Morten Friis Nielsen - 23 point
151. Ole Bjerager - 7 point
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.