Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
zik zak
Emnestarter
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

Tilbud: Oplæg om linestyret combat (F2D) til klub aften.

11 jul 2019 10:51

Jeg har gået og leget med en ide om at til sprede viden om linestyring, jeg vil derfor gerne tilbyde mig selv!
Nærmere bestemt vil jeg gerne komme forbi til en af jeres klub aftener og forklare/fortælle, fokus vil være combat (F2D). Jeg forstiller mig dette kunne være en god aktivitet en mørk, våd og kold efterårs/vinter aften. Jeg tager naturligvis grej med så man kan se med fingerne.
Vi kan tilpasse emnerne efter jeres ønske. Emne Ideer: Hvad går det ud på? Hvad er F2D? Indblik i en F2D konkurrence, forberedelse, modeller/motor/hjælpe udstyr. Hvordan samler man et hold, danske standarder for udstyr, hygge snak, og sikkert mange flere.
Jeg har bo i Kongens Lyngby, har ikke bil, men rejser gerne (offentligt eller lift). Er det langt væk kommer jeg også gerne, men helst en aften/dag i en weekend.
Er det noget du syntes kunne være spændende for jer, så skriv til mig. Du må gerne skrive via facebook, men jeg tjekker messenger sjældent, så skriv lige en besked her under at du har kontaktet mig.
Du er også velkommen til at stille spørgsmål her i tråden, da andre så også kan få glæde af spørgsmålet :)
Vi ses der ude.
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.
 
Brugeravatar
zik zak
Emnestarter
Indlæg: 831
Tilmeldt: 06 aug 2003 12:54
Geografisk sted: Kbh - Denmark
Kontakt:

Re: Tilbud: Oplæg om linestyret combat (F2D) til klub aften.

21 okt 2019 12:44

Bum bum - Vil lige minde om at det her tilbud stadig findes :)
Tjek min kanal på Youtube!

André Bertelsen


F2D Combat
Først stik er altid gratis...
André B.