Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
JakeT
Emnestarter
Indlæg: 121
Tilmeldt: 25 aug 2005 09:34
Kontakt:

Nogle der har en Hangar9 Spitfire MK IV 30 cc?

19 dec 2014 21:58

Har netop fået øjnene for Hangar9 smukke spitfire, og ville høre om der er nogle der har erfaringer med sådan en... og måske dele motor opsætning, flyveegenskaber og sørn ??

Enhver erfarng ville være spændende at høre ...

Vh Jakob
Pilot hos BAF - Bastrup AirField
Nu også Passioneret Søflyver

"Ned kommer man sq altid, spørgsmålet er bare hvordan" :cool:
VH Jakob Nors
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Hej Jakob Jeg har kommet til

22 dec 2014 16:13

Hej Jakob
Jeg har kommet til at bestille en til en rigtig god pris. Jeg har set flyveren i Tyskland og kan kun sige super flot fly, og den flyver fantastisk. Men alt fra hangar 9 er bare i orden. Min kommer først engang i starten af det nye år. Skal du have en med, måske at prisen kan gøres billigere ved 2 køb.
Jeg har ikke bestemt mig for motoren.
 
Brugeravatar
joppe
Indlæg: 2068
Tilmeldt: 23 jan 2010 22:41
Kontakt:

Hej Jakob Jeg har kommet til

22 dec 2014 16:43

Hej Jakob
Jeg har kommet til at bestille en til en rigtig god pris. Jeg har set flyveren i Tyskland og kan kun sige super flot fly, og den flyver fantastisk. Men alt fra hangar 9 er bare i orden. Min kommer først engang i starten af det nye år. Skal du have en med, måske at prisen kan gøres billigere ved 2 køb.
Jeg har ikke bestemt mig for motoren.


Jeg har en Hellcat fra Hangar9
Den var design mæsigt ikke noget at prale af.
Det værste var det optrækkelige understel.
Det var lige til skrældespanden. Ku slet ikke bære det fly.
Det var spinkelt og slasket.
Og scala mæsigt, er feks. Black horse jægerne flottere, med profil på haleplan, og større scala lighed.
Hvis man skal betale 50% extra, ska det også være 50% mere i orden.
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.....
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Det optrækkelig understell skal tilkøbes

22 dec 2014 16:54

Det optrækkelig understell skal tilkøbes til spitfiren. Der findes et fra e-flite som er testet og super godt til flyveren. Det er også prisen små 2100. Men skulle være super godt til flyveren ud fra anmeldelser m.m.
 
principiarex
Indlæg: 677
Tilmeldt: 01 dec 2006 14:05
Geografisk sted: Aars
Kontakt:

hellcat fra hangar 9 er

22 dec 2014 19:58

hellcat fra hangar 9 er speciel, og lidt tricky men flyver fint, jeg køber kun topflite, men har en del hangar9, kvaliteten er ok!
warbirds, warbirds og warbirds.....
viborg og pandrup modelflyveklub
 
Brugeravatar
MrFox
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 29 dec 2010 22:11
Geografisk sted: Helsingør
Kontakt:

Nu er det jo vinter,

22 dec 2014 20:39

Nu er det jo vinter, så hvorfor ikke bygge selv pind for pind, så ved man at tingene er 100% i orden.

Det tager vel ikke mere end en måneds tid og sådan en er meget federe at flyve med. Det eneste man så skal tilkøbe er motor og el. komponenter.

Jeg byggede selv min første DLG, okay det var mit 1. forsøg nogle sinde og ja den blev ca. 200% for tung og kom aldrig ud og flyve men stadig fedt at bygge selv. Nu er det at bygge en DLG nok også en del sværere end et fly med motor, men jeg har da ikke opgivet endnu.
Med venlig hilsen

Medlem af:

De Frie modelflyvere

BenBoxLaser


RCGROUPS
RC-Ørnene
MDK


The ultimate measure of a man is not where he stands in moments of comfort and convenience,
but where he stands at times of challenge and controversy M. L. King jr.
 
Brugeravatar
altidsulten
Indlæg: 2211
Tilmeldt: 25 nov 2004 17:49
Kontakt:

Nu er det jo vinter,

22 dec 2014 20:45

Nu er det jo vinter, så hvorfor ikke bygge selv pind for pind, så ved man at tingene er 100% i orden.

Det tager vel ikke mere end en måneds tid og sådan en er meget federe at flyve med. Det eneste man så skal tilkøbe er motor og el. komponenter.

Jeg byggede selv min første DLG, okay det var mit 1. forsøg nogle sinde og ja den blev ca. 200% for tung og kom aldrig ud og flyve men stadig fedt at bygge selv. Nu er det at bygge en DLG nok også en del sværere end et fly med motor, men jeg har da ikke opgivet endnu.


En 30cc Spit på en måned!:eek:
Du var på min "ignore" liste, men det er simpelthen for underholdene at læse det du spreder ud!
God jul:)
 
Brugeravatar
JakeT
Emnestarter
Indlæg: 121
Tilmeldt: 25 aug 2005 09:34
Kontakt:

Michael : Joh, jeg er

22 dec 2014 21:29

Michael : Joh, jeg er nok "bange" for at den flyver fantastisk - og jeg tror at hangar9 bare er kvalitet.

- Jeg kan godt forstå at et understel kan ødelægge fornøjelsen, men mit indtryk er generelt at hangar9 er kram. - tilgengæld kender jeg ikke så meget til black horse - har nu mest hørt at det ikke er super kvalitet - så interessant at læse dit indlæg Joppe !!

- og joh, hangar9 spitén er godt pebbert i pris - det er også derfor jeg var "bange" for at høre at den skulle flyve ligeså fantastisk som den ser ud - for argh .. findes der en smukkere flyver ?

Den skulle bare have ham den danske spit-aces kendningsbogstaver (ham jeg ikke kan huske hvad hedder)

Meeen ligeså flot den er , ligeså dyrt ville den plus en motor være i mit budget flybudget, så lige nu drømmer jeg nok bare stort - og kunne ikke lade være med at få bekræftet om den nu er så fantastisk som den ser ud.

Jeg har også min første stormodel til gode, men skulle det være, måtte det gerne være den spit fra hangar9.

Gerne med evolutions 30cc eller saito fg33 4t motor i. Den sidste finder helt sikkert aldrig plads i mit budget, men den første er også en mulighed.

MrFox: Det bliver never pind for pind, ARF vil være udfordrende nok for mig ;-)

Glædelig jul, og søde spit' drømme
Pilot hos BAF - Bastrup AirField
Nu også Passioneret Søflyver

"Ned kommer man sq altid, spørgsmålet er bare hvordan" :cool:
VH Jakob Nors
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Hej Jake Må sige jo mere

22 dec 2014 21:50

Hej Jake
Må sige jo mere man ser inde på youtube hvordan den ser ud jo mere bliver man forfaldet til at købe flyet. Men du har ret, det løber hurtigt op i små 12.000 bare for flyet plus understell, samt en stor benzinmotor.
God jul til dig
 
Brugeravatar
JakeT
Emnestarter
Indlæg: 121
Tilmeldt: 25 aug 2005 09:34
Kontakt:

Hej Jake Må sige jo mere

22 dec 2014 21:51

Hej Jake
Må sige jo mere man ser inde på youtube hvordan den ser ud jo mere bliver man forfaldet til at købe flyet. Men du har ret, det løber hurtigt op i små 12.000 bare for flyet plus understell, samt en stor benzinmotor.
God jul til dig


:p ja - det er jo det... inkl et par gode servoer m.m det bliver svært at stoppe... Og så er der nerverne, jeg ved ikke om jeg tør have så mange penge flyvende :cool:
Pilot hos BAF - Bastrup AirField
Nu også Passioneret Søflyver

"Ned kommer man sq altid, spørgsmålet er bare hvordan" :cool:
VH Jakob Nors