Fik fundet den 'gode' dobbeltsidede velcro, endda i stort set matchende blå.
Da jeg ikke p.t har et bagstop på akkupladen er det blevet til en trepunkts sele, kunne være kønt at drivakku ender i bagkroppen ved en kraftig katapult start.
Det kan også være at den knopskudte akkuplade bliver erstattet af en 3d printet ting, men lad os se, hvis den virker som den er nu, don't fix it

Ellers må jeg melde absolut ingenting lavet på projektet denne uge, er gået i tænkeboks over hvordan jeg vil udforme/montere pitot rør.
Vi ses om et par måneder

Nå, så er det heller ikke værre, har blot brugt tid på et par opgraderinger af min 3D-printer i stedet.
Pitotrør er super simpelt, et rør der peger fremad i flyveretningen og så et tryk udtag derfra til hastigheds sensoren.
Statisk tryk er typisk inkluderet i samme 'rør', men kan også let måles på siden af kroppen (eller rettere begge sider af kroppen).Det kan enten være et lille diskret vinklet rør på oversiden af kroppen, eller all in i Kobuz (Narhval) style med en landmåler pind i snuden.
Ellers er det ved at være tid til slutspartling og finish udvendigt, klar til en byge maling.
Kunne godt lave ledningsnet helt færdigt nu, men det bliver når den er malet og ikke skal skilles ad igen.