Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Erik Dahl
Emnestarter
Indlæg: 1707
Tilmeldt: 30 okt 2001 19:50
Kontakt:

ny F3K koordinator - er det dig?

14 apr 2019 13:11

Hejsa allesammen,
Under Mr. Swing King stævnet d. 13/4 fortalte Søren at han gerne vil afløses som F3K koordinator. Vi søger derfor en ny der vil påtage sig F3K koordinator opgaven.

Der skal lyde en stor tak til Søren for hans arbejde gennem årene. Søren har været med i DLG/F3K siden vi startede med DLG samlinger på fx. Idom hede i 2004-5. Søren forlader ikke F3K, men vil koncentrere sig mere om at flyve.

Søren vil gerne fortsætte med at lave oversigten over point i løbet af året. Det er det regneark I kender fra forumstråden om DLG i løbet af året. Det er også basis for udregning af udtagelsespointene.

Hvad skal man?
Man skal finde og koordinere årets konkurrencer
Være kontakt mellem de aktive piloter og styringsgruppeformanden og Eliteudvalget. Begge dele er i øjeblikket mig, Erik Dahl.
Kommunikere med piloterne om hvad der sker.
Sørge for at stævner kommer i kalenderen.

Der er mange opgaver man kan tage fat på:
"Skærpelse af Eliteprofil" kan være en koordinatoropgave. Andre må også godt gøre ting.
Forskellige træningssamlinger er godt, - nogen skal gøre det.
kordinere artikler?
I de kommende år vil vi arbejde lidt mere intensivt med rekrutering. Det bliver sikkert en løbende opgave, men koordinatoren behøver ikke at gøre alt selv.

Der er få skal-opgaver, og nærmest uendelig mange kan-opgaver. Man kan selv være med til at definere niveauet i samarbejde med piloterne.
I år ligger stævnerne fast. Vi har 2 i 2019. 2020 er ikke et mesterskabsår, som vi skal udtage til i år, så det er ok at vi ikke har flere. Forhåbentlig kan vi så istedet lave nogle uformelle træningssamlinger. Dermed også sagt, at opgaverne ikke står lige for døren, når DU melder dig ;)

Jeg glæder mig til at samarbejde med den engagerede der melder sig!
Erik Dahl Christensen / "The Bart Bird man" aka Dr. Dahl / Droneforening Fyn / bredt engageret modelflyver :D
Vi kan hvad vi vil - hvis vi vil! / Gør noget, og gør det sjovt!