Imac Introstævne hos Lindtorp MFK 10 Maj 2025.

Alt om IMAC skalakunstflyvning
rocker-keld
Kontakt:

Imac Introstævne hos Lindtorp MFK 10 Maj 2025.

Indlæg af rocker-keld »

Hermed inviteres du/i til introstævne/bootcamp.

Arrangementet foregår 10 Maj hos Lindtorp MFK, Donskjærvej 4, 7600 Struer.

Hvad kan du forvente?

Meningen med vores Introstævne er i hovedtræk at hjælpe nye Imac interesserede piloter i gang på den bedste måde, inden årets pointgivende DM stævner finder sted ude i det ganske land. Vi vil så gerne være flere om at dele denne fantastiske gren af vores fælles hobby, og derfor afsætter vi gerne en weekend for at hjælpe lige nøjagtigt DIG i gang med at blive en bedre pilot.
Har du en kunstflyver i hangaren der kan flyve de mest basale manøvrer så som Loop og rul på en overbevisende måde, ja så er du faktisk allerede godt på vej. Vi vil rigtig gerne hjælpe dig med at trimme din model, lære og læse programmerne, give fif og gode råd om selve flyvnigen og eventuelt bedømme din flyvning så fremt det ønskes.
Alle vores arrangementer bliver afholdt i en afslappet atmosfære, hvor der er plads til alle, samt social hygge omkring grillen med fællesspisning i fællesskabets tegn.
Konkurrencerne foregår selvfølgelig seriøst, og der er mange forskellige niveauer at deltage i Imac på. Vi er ikke alle ens, og der er plads til alle, også dem der ikke nødvendigvis har for mål at blive verdenmester i Imac kunstflyvning.

I Danmark flyver vi i 4 forskellige klasser, herunder Basic, Sportsman, Intermediate og Advanced.

-- Basic er for dig der er ny, og ikke har den store erfaring med at flyve program flyvning.
-- Sportsman er for dig der er en habil pilot, og ikke er bange for at blive udfordret.
-- Intermediate er for den rutinerede pilot, der har styr på sin flyver, og kan flyve komplekse manøvrer sat i program.
-- Advanced er klassen hvor manøvrene begynder at være meget tekniske og kræver en del af selv en erfaren pilot.

Herudover er der på globalt plan også en højere klasse der hedder Unlimited. Det er for de HELT hårde drenge, og der er vi ikke kommet til i DK endnu. Men inden for en overskuelig tid, vil klassen også blive åbnet i DK, hvis der er piloter der vil prøve den klasse af, og det i øvrigt kan løses rent praktisk.
Så Imac er for ALLE, uanset hvilket niveau du er på.

Programmet for weekenden er meget afslappet, og afhænger meget af hvor mange nye piloter der dukker op.

Lørdag d. 10 Maj vil vi starte med en omgang rundstykker kl 9.00 i klubhuset, og herfra laver vi dagen som vi selv ønsker det.
Der er mulighed for at ankomme allerede Fredag d.9 fra kl 12, og campere på pladsen helt indtil søndag d. 11 hvis man vil have hele weekenden med. Der bliver solgt pølser m brød til middag. Herudover er der salg af øl, vand og kaffe.
Øvrige måltider skal du selv stå for, men vi spiser nok sammen lørdag aften for hyggens skyld.
Der er plads til campingvogne på parkeringspladsen hvis man vil overnatte, og som sagt er pladsen åben hele weekenden.
Camping koster 100,- pr overnatnig, heri er konkluderet strøm og varmt bad i klubhuset.

Tilmelding sker i denne tråd inden Fredag d. 2 Maj.
Tilmelding er ikke bindene, DOG vil vi gerne vide ca hvor mange der kommer , og om du/i skal have rundstykker lørdag morgen af hensyn til indkøb.

Vi håber og se mange nye ansigter, og vil glæde os til at hjælpe dig til at blive en bedre pilot, og blive en del af Imac familien i Danmark.
Har du eventuelle spørgsmål er du velkommen til at skrive eller ringe til de undertegnede, og vi vil forsøge at svare på eventuelle spørgsmål.

På vegne af Imac DK

Kristian Pade Nielsen 22 22 02 66
el.
Brian Andersen 29 82 42 58
Brian Andersen
Sæby MFK
Tlf: 29824258
OY 9017

In Heaven all the interesting people are missing..(Nietzsche)
Brugeravatar
SCHAADT
Geografisk sted: Viby Sj.
Kontakt:

Re: Imac Introstævne hos Lindtorp MFK 10 Maj 2025.

Indlæg af SCHAADT »

Jeg kommer fredag eftermiddag og tager fruen med. Vi overnatter i CV til søndag.
Vi deltager i diverse fællesspisninger.
Mvh.
Brian Schaadt

Borupmodelflyvere
Vordingborg Modelflyveklub
Brugeravatar
RasmussenFelix23
Kontakt:

Indlæg af RasmussenFelix23 »

Hejsa,

Vi kommer 2 voksne og muligt et barn med campingvogn fredag ca kl 12:00 til og med søndag
Vi glæder os til hygge, flyvning, og se alle og deltager også i fælles spisninger

I samme tilmelding her, så kommer Finn Chrubasik også fredag efter kl 12 med autocamper og trailer og er der hele weekenden. De er 3 voksne i alt
Og de ser frem til og lære omkring IMac og få en hyggelig weekend.
På deres vegne tak og de glæder sig til og se IMac Danmark

Vi ses til en mega fed start på sæsonen 2025
Bedste hilsner
Felix og Sus
Mvh
Felix Rasmussen
- Horizon Hobby
- Modellbau Skeries
- CARF Models
Brugeravatar
Peter Maleki
Kontakt:

Indlæg af Peter Maleki »

Jeg Kommer fredag eftermiddag

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sparrewath
Kontakt:

Indlæg af Sparrewath »

Endelig!
Kommer fredag eftermiddag satser på at blive til søndag, med mindre det er dårligt vejer hele weekenden :)

Bh.
Kaper
rocker-keld
Kontakt:

Indlæg af rocker-keld »

Lander fredag eftermiddag med cv.
Bliver indtil søndag formiddag.

Glæder mig til at se både nye og gamle efter en alt for lang vinterpause.. :D

Vi ses..
Brian Andersen
Sæby MFK
Tlf: 29824258
OY 9017

In Heaven all the interesting people are missing..(Nietzsche)
Brugeravatar
boie
Geografisk sted: Hirtshals/ Danmark
Kontakt:

Indlæg af boie »

Jeg kommer fredag eftermiddag. Har sovetrailer med og spiser gerne med lørdag
Brugeravatar
fbo
Kontakt:

Indlæg af fbo »

hejsa jeg vil også være med

jeg ankommer fredag eftermiddag med cv.
Flemming Bollerslev
RC-parken mfk.
Erik Nymark
Kontakt:

Indlæg af Erik Nymark »

Jeg kommer også.
Fra lørdag morgen til sidst på eftermiddagen,
Hvis jeg er meget heldig, kan jeg have fly med.
Ellers kikker og snakker jeg bare.
Brugeravatar
SCHAADT
Geografisk sted: Viby Sj.
Kontakt:

Indlæg af SCHAADT »

Jeg har hermed fornøjelsen af at tilmelde Jens Bo Frederiksen.
Han kommer fredag med CV og bliver til søndag.
Mvh.
Brian Schaadt

Borupmodelflyvere
Vordingborg Modelflyveklub
Besvar