Alle danske modelpiloters forum

 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Emnestarter
Indlæg: 5990
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Beast 60e fra E-Flight.

19 sep 2013 21:37

Har i et stykke tid kikket efter et minder kunstfly som er nemmer at have med end min 50cc Edge 540.
Og så faldt jeg over E-Flight's nye Beast 60e.
Jeg er helt tosset med den Beast, så der gik ikke mange dage før jeg bestilte den. Og 2 dage efter stod den i min stue.

Det er et rigtig fint ARF byggesæt, og kvaliteten er den samme som de SebArt modeller jeg har haft. Gætter på den er lavet det samme sted.

Jeg har nogle 6S 5300mA akkuer jeg bruget til min heli, og dem vil jeg også bruge til dette fly.
Motoren regner jeg med bliver en Axi 5320/18 med en 19x8.
Det skulle give rigtig god power til kraftfuldt 3D flyvning. Og jeg glæder mig meget til at få den færdig:D
Vedhæftede filer
002.jpg
002.jpg (105.57 KiB) Vist 1292 gange
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.
 
Brugeravatar
1554
Indlæg: 174
Tilmeldt: 20 sep 2011 12:36
Kontakt:

Fedt, fedt, fedt! Rigtig flot

19 sep 2013 22:09

Fedt, fedt, fedt! Rigtig flot flyver.
Trex 450 Pro
Trex 600E
Blade 130X Red Bull
DHC-2 Beaver
Precision Aerobatic Katana MD
Edge 540 25%
Krill Extra 330SC


Instagram: mortenhjortkaer
Modelflyvene flymekaniker
 
Brugeravatar
black_117
Indlæg: 3573
Tilmeldt: 17 maj 2008 10:05
Kontakt:

Tillykke med bæstet Robert :-) Sendt

19 sep 2013 22:29

Tillykke med bæstet Robert :-)

Sendt fra min GT-I8190 med Tapatalk2
Martin Black
20 87 85 22
black_117 (a) youmail.dk

Danmarks nye hobbyhandler
 
Brugeravatar
M Vermund
Indlæg: 277
Tilmeldt: 24 jul 2006 20:10
Kontakt:

Tillykke med den, den er

20 sep 2013 21:47

Tillykke med den, den er rigtig fin. Det siges at den næsten skulle flyve som den store gør, så du kan godt glæde dig:D
Michael Vermund
 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Emnestarter
Indlæg: 5990
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Tillykke med den, den er

20 sep 2013 22:07

Tillykke med den, den er rigtig fin. Det siges at den næsten skulle flyve som den store gør, så du kan godt glæde dig:D
Tak Michael. Det gør jeg også. Det er self den store magen til din jeg gerne vil have, men den er sgu lige over hvad jeg har råd til lige nu. Men pønser da på at skulle have noget i 100cc klassen hen af vejen. Jeg siger ikke hvilken en:rolleyes::D
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.
 
Brugeravatar
M Vermund
Indlæg: 277
Tilmeldt: 24 jul 2006 20:10
Kontakt:

Når du har fløjet en

22 sep 2013 18:26

Når du har fløjet en sommer med den lille, så er jeg næsten sikker på at din næste 100cc bliver et stort Beast;)
Michael Vermund
 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Emnestarter
Indlæg: 5990
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Samle arbejdet skrider stille og

29 sep 2013 19:35

Samle arbejdet skrider stille og roligt frem ad.
Manualen er meget gemmenført og hardwaren er også i god kvalitet.
Det enste jeg har fundet som ikke kunne bruges, var det ene rorhorn til en af krængrrors servoeren. Den var fræset forkert, så den ikke kunne bruges. Så der måtte jeg selv lave en.

De to servoer som sidder i halen til højde og sideror, skulle have været byttet om. Så havde trækstængerne sat beder, end den måde E-Flight har planlagt det. Men det virker, så det går nok.

Det er tydligt at flyet er lavet til extrem 3D. Jeg har aldrig set så vilde udslag på ror før. Jeg vil skyde krængeroren til at have omkring 60-70grader, og højderoret til omkring 55-60 grader.
Jeg trivler på at jeg vil kunne styre den med de udslag, men det skal da prøves:rolleyes::D

Motoren er bestilt, og går og overvejer at købe en bec ESC, så jeg slipper for en modtager akku i dette fly. Så vil jeg ogsåkunne få en som kan snakke sammen med min Jeti DC 16:)
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.
 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Emnestarter
Indlæg: 5990
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

SUK:( Har bestilt motor og Jeti

22 okt 2013 12:06

SUK:(
Har bestilt motor og Jeti Mezon 120 esc. Har nu ventet 3 uger, og har ikke fået svar på hvornår jeg kan forvente det kommer.
Tror det er sidste gang jeg bestiller et sted hvor tingene ikke er på lager. Rigtig træls at gå og vente.
Så lige nu står projektet stille:(
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.
 
Michael Jensen
Indlæg: 2714
Tilmeldt: 12 dec 2009 14:39
Kontakt:

Hej Robert Stort tillykke med

22 okt 2013 14:32

Hej Robert

Stort tillykke med dit fly, havde også gået i tanken om at skaffe mig flyet, men har den som micro istedet for- Jeg vil bare spørge dig om du har bestilt motor og regulator i Danmark eller udlandet (Tyskland). Har måske en som godt kunne skaffe dette og tror nok at han har det liggende på hylden. Men hvis du allerede har bestilit og måske betalt for det er det måske ikke så væsentligt, men anden gang kan jeg give dig en kontakt videre til dig hvis det skulle være-
 
Brugeravatar
Robert Danielsen
Emnestarter
Indlæg: 5990
Tilmeldt: 02 jan 2002 20:59
Kontakt:

Hej Robert Stort tillykke med

22 okt 2013 18:58

Hej Robert

Stort tillykke med dit fly, havde også gået i tanken om at skaffe mig flyet, men har den som micro istedet for- Jeg vil bare spørge dig om du har bestilt motor og regulator i Danmark eller udlandet (Tyskland). Har måske en som godt kunne skaffe dette og tror nok at han har det liggende på hylden. Men hvis du allerede har bestilit og måske betalt for det er det måske ikke så væsentligt, men anden gang kan jeg give dig en kontakt videre til dig hvis det skulle være-

Hej Michael.
Jeg har bestilt i DK, da jeg gerne vil have min service her.
Og den plejer der heller ikke være noget at udsætte på. Men det er bare surt at det er det der standser projektet:(
Til gengæld har jeg store forventninger til grejet når jeg modtager det:)

Jeg har også Micro'en. Og den er da meget sjov.Men den flyver altså ikke som de lidt større.
Men måske jeg skal fuldende samlingen med H9's 100cc størrlse også:D
Mvh Robert Danielsen

Aviator MFK.